Ga naar inhoud. | Ga naar navigatie

U bent hier: Home / Relaxed Teambuilding / The Office Games

The Office Games

Beschrijving evenement

Durf jij het aan om samen met je collega’s te strijden om de titel ‘Champion of the Office Games’ waarbij de middag in het teken staat van competitie, gezelligheid en teambuilding? Doe dan mee met onze editie van The Office Games en ga voor de winst! Deze nieuwe teambuilding game is in het leven geroepen door de intrede van de Werkkostenregeling (WKR) en is een mix vol actieve en recreatieve teamspellen die in de kantine of op de parkeerplaats plaats kunnen vinden. Uw personeel wordt verdeeld in meerdere teams en de strijd kan beginnen!

Toelichting werkkostenregeling (WKR)
Per 1 januari 2015 is secundair loon aangepast en mag u uw werknemers belastingvrije verstrekkingen en vergoedingen doen, maar deze mogen in totaal niet meer zijn dan de vrije ruimte van 1,2% van de totale fiscale loonsom. Gebeurd dit wel, dan moet er 80% belasting over betaald worden. Dit beperkt u mogelijk in het organiseren van het jaarlijkse bedrijfsuitje….. Er zijn echter een paar opties waardoor u de WKR kunt omzeilen. Zo kunt u een teambuilding activiteit op uw eigen locatie organiseren, zoals The Office Games!

Welke spellen?
Afhankelijk van de grootte van uw groep en de tijd dit beschikbaar is, stellen we een optimaal programma in overleg met u samen. Uitgangspunt is dat we even aantal teams samenstellen van circa 6 tot 8 personen per team. In een roulatieprogramma zullen de teams tegen elkaar strijden in verschillende rondes (spellen). Wij hebben bijvoorbeeld een mini quiz, een pittige puzzel ronde, een spel waarin blindelings vertrouwen centraal staat, een hilarische ronde met Twister XL, een einstein spel, tactisch touwtrekken op 4 m2, teambuilding opdrachten waarin communicatie en leiderschap centraal staan en nog meer. Het programma sluiten wij mogelijk ook af met een leuk finale ronde. Welk team zal uiteindelijk de meeste punten verdienen en de titel ‘Champion of the Office Games’ krijgen?

Voorbeeld programma

  • Pre overleg over de type spellen, programmering en locatie bezichtiging
  • Optie: wij zorgen desgewenst ook voor de catering bij u op kantoor, en aansluitend een DJ voor een kantoor feestje
  • Dag van het event; ontvangst bij u op locatie, spellen gereed leggen
  • Uitleg door onze begeleiding,  teams formeren van (normaal) 6 tot 8 personen per team
  • Start Office Games met veel interactie met elkaar
  • Leuke prijsuitreiking en afsluiting
  • Optie: borrelen, buffet, 3-gangen diner of barbecue

Tijdsduur

De Office Games duren vanaf uitleg tot en met de prijsuitreiking circa 2,5 uur (korter is ook mogelijk). In combinatie met catering komt er circa 2 uur bij.

Locatie

  • Op elke locatie te boeken.
  • Buiten Eindhoven tegen geringe reiskosten! 

Prijzen vanaf

  • The Office Games tot 30 personen is te boeken voor € 750,00
  • The Office Games van 30 tot 60 personen € 25,00 p.p.
  • The Office Games van 60 tot 90 personen € 23,00 p.p.
  • The Office Games van 90 tot 250 personen € 21,00 p.p.
  • The Office Games van > 250 personen € 20,00 p.p.

Deze prijs is inclusief begeleiding, organisatie, mogelijkheid om een aantal eigen opdrachten toe te voegen en leuke prijsuitreiking met prijzen. Desgewenst verzorgen wij dit programma ook in het Engels en tegen geringe meerkosten komen wij naar uw woonplaats. 

Prijzen uitbreidingen

Ten behoeve van catering vooraf en achteraf zie hiernaast prijsindicaties. Vraag naar onze foodbook!
  
Meerprijzen vanaf 30 personen:
  • Bier proeverij: Leuk om te doen na de activiteit. Geniet van 4 bijzondere biertjes in een proeverij. Voor de dorstige mensen onder ons vanaf € 15,00 p.p. extra.
  • Wijn proeverij: Leuk om te doen na de activiteit. Geniet van 4 bijzondere wijnen in een proeverij. Voor de culinaire mensen onder ons vanaf € 22,50 p.p. extra.
  • DJ op aanvraag.

Beschikbaarheid

Deze activiteit is op basis van beschikbaarheid het hele jaar door te boeken.

Vrijblijvende offerte aanvragen

(Verplicht)
 
 
 
 
(Verplicht)
 
 
(Verplicht)
 
 
(Verplicht)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
gearchiveerd onder: